„Uber“ со нова понуда – достава на алкохол

Иднината на „Uber“ требаше да биде во автономни автомобили. Сега компанијата ќе доставува алкохол, пишува „СNN“.

Компанијата објави дека ќе ја купи стартап компанијата за снабдување со алкохолни пијалоци „Drizly“ за 1,1 милијарди долари во акции и готовина. Договорот, кој сè уште не е завршен, ќе доведе до интеграција на „Drizly“ во апликацијата за доставување храна на „Uber“, но исто така ќе остане посебна апликација.

Google search engine

„Drizly“ е основана во 2012-та година. Според веб-страницата, компанијата била инспирирана од „едноставната линија“ помеѓу двајца пријатели: „Зошто не можеме да добиеме алкохол?“. Компанијата сега соработува со илјадници трговци во повеќе од 1.400 американски градови и продава алкохол преку својата платформа, испорачувајќи ги за помалку од еден час.

„Каде и да сакате да одите и што сакате да добиете, нашата цел во „Uber“ е да им го олесниме малку животот на луѓето. Затоа преминуваме во нови категории како намирници, лекови на рецепт и сега алкохол“, рече извршниот директор на „Uber“, Дара Косровшахи.

Веста дојде во време кога услугите за снабдување се соочуваат со огромна побарувачка поради пандемијата. „Uber“ се потпира на својот бизнис со снабдување со храна, „Uber Eats“, додека нејзината основна дејност, транспорт, се бори со опаѓање на интересот. Во јули, „Uber“ го купи еден од своите помали конкуренти во снабдувањето со храна. Договорот со „Postmates“ беше целосно во акции и вредеше 2,65 милијарди долари.

„Uber“ започна серија аквизиции откако се откажа од некои свои амбиции. Во декември, компанијата го продаде одделот за автономни возила, како и операциите насочени кон развој на летачко такси.

„Uber“, кој има долга историја на големи загуби, ги чувствува ефектите од пандемијата. Се раздели со скоро 25 проценти од своите вработени во неколку круга на отпуштања во првата половина на минатата година. Тогаш глобалната здравствена криза изврши притисок врз основната дејност на „Uber“.

- АУДИО РЕКЛАМА -