Шведската модна групација „H&M“ гледа подалеку од пандемијата

Шведската модна групација „H&M“ објави повисок од очекуваниот раст на својот квартален профит и зголемени инвестиции за двојно зголемување на приходите од продажба до 2030-та година.

Цената на акциите на вториот по големина светски продавач на модни производи се зголеми за 5% пред почетокот на тргувањето, откако рече дека ќе ја удвои својата инвестиција во 2022-ра година на околу 10 милијарди шведски круни (1,1 милијарди долари) за да ги постигне своите нови цели.

Реклама

Трошоците ќе бидат фокусирани на области како што се технологијата, синџирот на снабдување, обновливата енергија и одржливите материјали, соопшти компанијата.

„Добро ја завршивме годината. Приходите од продажба се вратија на нивоата пред пандемијата, а профитабилноста е подобра отколку што беше во последните неколку години“, рече извршниот директор Хелена Хелмерсон.

„Сега кога се вративме во понормална ситуација со силна финансиска позиција и добра профитабилност, можеме повторно да се фокусираме на растот“, додаде таа.

Добивката пред оданочување за периодот септември-ноември (четвртиот фискален квартал на „H&M“) се зголеми за 64% во споредба со претходната година на 6 милијарди круни (640 милиони долари). Аналитичарите анкетирани од „Refinitiv“ дадоа просечна прогноза од 5,43 милијарди круни добивка.

„Силниот резултат за кварталот главно се должи на добро примените колекции со поголема продажба без попусти, помали попусти и добра контрола на трошоците“, велат од „H&M“.

Според неа, иницијативите во областа на технологијата во последните години и за поефикасен синџир на снабдување го компензираат ефектот од проблемите со снабдувањето со производи.

Во споредба со четвртиот квартал од 2019-та година (пред пандемијата), добивката скокна за 43%.

Како и нејзиниот најголем конкурент „Inditex“, „H&M“ се опоравува од пандемијата и покрај предизвиците во синџирот на снабдување.

Шведската групација понуди дивиденда од 6,50 круни по акција што треба да се исплати двапати, како и програма за откуп на акции за 3 милијарди круни.

Од „H&M“ велат дека имаат за цел да ги удвојат приходите од продажба до 2030-та година во споредба со 2021-ва година, додека го преполови својот јаглероден отпечаток и достигнувајќи повеќе од 10% оперативна маржа до 2024-та година.

За 2021-ва година, приходите од продажба се 199 милијарди круни, а оперативната маржа е 7,7%. Добивката пред оданочување достигна 14,3 милијарди круни, според прогнозата на аналитичарите од 13,5 милијарди круни.

За да го намали својот јаглероден отпечаток, „H&M“ повеќе нема да прифаќа набавки што користат горива на база на јаглен.

Реклама