„Ништо не е невозможно ако го скршите калапот“– ова беше слоганот на Чунг Ју-јунг, основачот на брендот „Hyundai“. По неколку неуспешни обиди да го напушти својот дом, тој успеал да се осамостои по трет пат во 1935-та година и заминал да ја продаде кравата на својот татко.
Чунг бил најстариот од седумте деца и од раѓање бил предодреден да преземе скромна семејна фарма од неговите родители.
Сепак, уште од мали нозе покажал бунтовен и неконформистички карактер и никогаш не се помирил да го помине остатокот од животот работејќи на полињата.
По неколку неуспешни обиди да го напушти својот дом, трет пат успеал да се осамостои во 1935-та година, така што заминал со продажбата на кравата на својот татко.
Токму тоа му дало можност да се впушти во својата авантура, а инспирацијата ја црпел од биографијата на американскиот претседател Абрахам Линколн, на кого му се восхитувал и кој исто така имал скромно потекло.
Откако работел во различни занаети, тој во 1941-ва година отворил своја продавница за поправка на автомобили во Сеул, која набрзо ги освоил клиентите со својата брзина и ефикасност.
Веќе во 1947-ма година, од првичните 20 работници, бизнисот пораснал на 70, а потоа Чунг Ју-јунг направил уште еден чекор и ја создаде групацијата „Hyundai“, име кое на корејски потекнува од зборот „hyun“, што значи модерен, и „dai“, што значи ера или генерација.
Пристапот на постојани иновации и желбата за подобра иднина оттогаш се главната движечка сила на брендот.
Последниот поттик за корејскиот производител дојде во 1967-ма година со основањето на „Hyundai Motor Company“ и отворањето на фабриката Улсан, која на крајот стана најголема во светот.
Оваа суперфабрика има производствен капацитет од 1,6 милиони возила годишно, а нејзина специјалност е контролата на целиот логистички синџир.
„Hyundai“ има своја леарница за челик таму, но и бродска флота (Hyundai Glovis) со која ги дистрибуира своите автомобили низ светот.
Секогаш свесен за своето потекло, Чунг Ју-јунг донирал 1.001 крава на севернокорејската држава за да се бори против гладот пред неговата смрт во 2001-ва година.
Чувството на братство, кое го придружуваше во текот на целиот живот, сакаше да го пренесе и на самото лого на „Hyundai“, стилизирано „H“, кое во својот најнов дизајн сугерира и ракување на две лица.