Пејачката Светлана Цеца Ражнатовиќ ги сруши сите рекорди кога станува збор за заработка од гледање песни на YouTube, па од 2012 година до денес наводно толку заработила што може да купи осум стана во Белград.
Кога станува збор за балканската музика, Цеца прва на оваа платформа надмина еден милион следбеници, што дополнително и ја подигна заработката, па може да прикачува и реклами на YouTube. Цеца на годишно ниво инкасира околу 100.000 евра, па заработува и кога одмара дома.
Кога се пејачите во прашање, Цеца прва собра милион следбеници. Тоа дополнително влијае на заработката, па заедно со прегледите на годишно ниво зема сериозни пари. На крајот на секоја година, YouTube им плаќа на изведувачите затоа што е полесно отколку да префрлате пари секој месец. Цеца во просек има од 10 до 40 милиони прегледи на песните, па затоа и го држи рекордот на нашите простори. Најслушана песна на нејзиниот канал е Трепни, која досега има 76 милиони прегледи. Најмногу се слушаат нови албуми, а неодамна тим од администратори закачија стари песни и видеа од гостувања од разни емисии, вели информиран извор и продолжува:
Секој што ќе влезе во каналот на Цеца може да слуша песни од почетокот на нејзината кариера, па се до последниот албум што таа го сними, а хит e снимката од свадбата на пејачката, кој е прегледан повеќе од два милиони пати. Спотот кој е снимен во 1995 година кога Цеца и покојниот Жељко Ражнатовиќ Аркан се венчаа е меѓу најкоментираните видеа.
Цеца има нето приход од каналот YouTube бидејќи не ги дели своите приходи со никого, а им дава само одредена сума на луѓето што ги водат нејзините социјални мрежи.
Цеца не потпиша договори со ниту една продукција, за разлика од повеќето естрадни уметници, па затоа не мора да дели приход со никого. YouTube плаќа канали без спонзорство, како што е платата на Цеца, еднаш годишно, кога се ќе се пресмета. Пејачката поради големата популарност добила дополнителни понуди за работа, па поради големиот број посетители објавува и реклами на својот канал. Досега, Цеца не сакаше јавно да зборува за оваа тема, но во едно интервју само посочи дека бројките зборуваат за работата на сите кога станува збор за публиката на концертите, како и рецензиите на песните – заклучува изворот