Храна која помага во одржување на правилната рамнотежа на водата во организмот

Нашето тело има потреба од многу хранливи состојки, макро и микроелементи, витамини и минерали.

Секој од нив е важен за правилно функционирање на сите органи и системи, но особено внимание треба да се обрне на магнезиумот. Зошто е важно да се следи неговото ниво во телото и преку што да го внесувате?

Магнезиумот има многу корисни функции – помага глукозата да се движи во мускулите и го отстранува лактатот од нив кој се создава за време на вежбање, а исто така помага во намалување на фреквенцијата и интензитетот на нападите на мигрена и манифестациите на грчевите во нозете.

Магнезиумот е активно вклучен во ензимски реакции, подобрувајќи и олеснувајќи го варењето на храната и ефикасно штити од стрес – ги инхибира процесите во централниот нервен систем, што овозможува помирна реакција на нервните шокови.

Овој минерал е вклучен во метаболизмот на енергијата и електролитите и помага во одржување на правилната рамнотежа на водата во телото. Помага при транспорт на хранливите материи до клетките, го регулира нивото на глукоза во крвта и го нормализира крвниот притисок.

Каде да го најдете?

Магнезиумот лесно се добива од храната. Највредните минерали се наоѓаат во семките од тиква, спанаќ, зелен зеленчук, темно чоколадо, црн грав, киноа, бадеми и индиски ореви. Сепак, изградбата на урамнотежена исхрана богата со сите основни хранливи состојки може да биде тешка задача, па во овој случај диететските суплементи ќе помогнат да се избегне недостаток на магнезиум.

Но, во никој случај немојте да земате суплементи на своја рака бидејќи може да доведе до непријатни последици. Ако сакате да внесувате магнезиум преку додатоци во исхраната, консултирајте се со вашиот лекар: тој ќе ги спроведе сите потребни истражувања и ќе ви препише поединечна доза.