Богатата наследничка се огласи: Ќе биде КРАЛИЦА на Метаверзумот

Наследничката на синџирот хотели Хилтон, Парис Хилтон, е голема обожавателка на виртуелни настани, а на еден од нив присуствуваше минатиот месец во т.н. Paris World.

Станува збор за нејзиниот виртуелен свет на популарната гејминг платформа Roblox, каде што се приклучи како аватар. Речиси 400.000 корисници на Roblox го посетија нејзиниот виртуелен Неонски карневал во средината на април. Тоа е околу 40 пати повеќе од бројот на луѓе во реалниот живот оваа година, според Хилтон. Дигиталниот настан беше спонзориран од Levi’s, а делумно дизајниран од Брент Болтхаус, основачот на оригиналниот Неонски карневал.

Google search engine

Хилтон дојде на настанот со автомобил Бентли. Таа на црвениот тепих прошета во розов комбилизон, искомбиниран со чизми на платформа. Таа ги поздрави сите обожаватели, а потоа се упати кон подиумот. Таа на крајот го пронајде својот пат до картинг.

Станува збор за концепт во кој Парис Хилтон претходно беше успешна. Таа на новогодишната ноќ беше диџеј „во живо“ во истиот виртуелен свет, каде што имаше свој аватар. Во Paris World, корисниците можат да купат и виртуелна облека, да резервираат возење со џет-ски или да платат за да добијат пристап до ВИП зоната на клубот.

„Отсекогаш сум била таен нерд. Бев опседната со било што поврзано со технологијата и иднината. Сега мојот нов прекар е „Кралица на Метаверзумот“, изјави Парис за CNN Business во интервју минатиот месец.

Парис Хилтон како трендсетерка

Таа веројатно стана влијателна пред да се појави терминот „трендсетер“ по нејзиното реално шоу „The Simple Life“ кое дебитираше во 2003 година. Сепак, правнуката на хотелскиот магнат Конрад Хилтон, работеше на редефинирање на нејзиниот јавен имиџ како успешна деловна жена и на тоа да го зацврсти својот статус на иноватор.

Неодамна прифати два тренда во технологијата: метаверзум и незаменливите токени, познати како NFT. Тие се однесуваат на делови од дигитална содржина кои се поврзани со блокчејн, систем на дигитални книги што поддржува различни криптовалути.

Парис Хилтон инвестираше во неколку технолошки компании, вклучително и поддршка за лансирањето на дигиталниот аватар Genies и апликацијата за анимација immi, која им овозможува на некои сопственици на NFT да ги оживеат ликовите во нивните дигитални уметнички дела. Покрај тоа, таа го купи Bored Ape Yacht Club NFT, скапа и многу барана колекција која ги привлече познатите личности. Таа, исто така, создаде свое уметничко дело NFT. Едно од нејзините најнови NFT парчиња, наречено „Iconic Crypto Queen“ и создадено во соработка со популарниот NFT уметник Блејк Кетрин. Продадено е за 1,111 милиони долари.

Metaverse и NFT идеални за познати личности

Иако иднината на Метаверс и NFT останува нејасна, особено по колапсот на пазарот на крипто овој месец, некои велат дека постои реален потенцијал за познатите личности да ги прифатат виртуелните собири и производи.

„За познатите личности, како брендовите, ова е уште еден начин да се вклучат со нивните обожаватели и публика. Тоа може да биде преку виртуелни настани, концерти, емисии и многу повеќе. Тие би можеле да продаваат виртуелни добра за фановите да можат да ја покажат својата обожавателка и во реалниот и во виртуелниот живот“, вели Мајкл Инуј, главен аналитичар во ABI Research.

Нејзиниот облог на дигитални производи и услуги е само еден дел од нејзината растечка империја. Минатата есен, Хилтон ги стави сите свои иницијативи под компанијата 11:11 Медиа. Таа ги вклучува своите 19 производни линии, како што се парфеми, облека и шминка, кои надминаа повеќе од 4 милијарди долари во вкупниот приход. Тука е и нејзината продукциска куќа Slivington Manor Entertainment, која стои зад ТВ проектите како „Cooking with Paris“ и „Paris Hilton in Love“, но и нејзината подкаст компанија London Audio.

 

„Растеме брзо и сакаме да го најдеме талентот на луѓето кои се заинтересирани за овој простор“, изјави Парис.

За таа цел, во партнерство со ZipRecruiter, онлајн платформа за оние кои бараат работа, додаде повеќе вработени на својата листа. 11:11 Медиа наскоро ќе започне со наградна игра – победа на менторска програма предводена од неа во Лос Анџелес.

„Менторството е исто така нешто што ми е навистина важно. Ментор ми беше дедо ми. Ова се сите совети што ми ги даде. Поддршката навистина ми значеше во текот на мојата кариера. Сакам да го направам тоа за некој друг“, рече таа за покојниот Барон Хилтон, деловен тајкун кој беше поранешен претседател и извршен директор на корпорацијата Хилтон Хотелс.

Глас за NFT

Во 2019 година, Париз се појави како еден од првите познати промотори на NFT. Нејзе и пришол пријател кој тогаш собирал пари за пожар во Австралија. Кога Хилтон беше замолена да направи дигитално уметничко дело на нејзиниот iPad, таа нацрта една од нејзините мачки, Мукина. Сите приходи отидоа во добротворни цели.

„Се најдов на локации како Clubhouse за време на пандемијата. Разговарав со уметници за светот на NFT и се сретнав со лидери во вселената. „Се опседнав со тоа и почнав да соработувам со уметници… Тоа е нешто во што навистина верувам“, рече Парис.

Промена на јавната перцепција

Хилтон со години се докажува како успешен претприемач. Таа истакна дека перцепцијата на јавноста за неа, која била фиксирана за наследничката и социјалниот статус, не се променила до објавувањето на документарниот филм „Ова е Париз“ во 2020 година. Филмот објавен на Јутјуб зборува за вознемирувањето со кое таа наводно се соочила во интернат како тинејџерка.

„Документарниот филм ми го промени животот во секој поглед. Толку долго, луѓето имаа многу заблуди за мене поради ликот што го играв… речиси како механизам за справување. Сега тие разбираат која сум навистина и низ што сум поминала. Јас не сум глупава плавуша. „Јас сум само многу добра во тоа да се преправам дека сум тоа“, објасни таа. Од објавувањето на документарецот, таа работеше на промена на законот во седум земји. Нејзината цел беше да ги потисне младинските институции каде што има насилство. Претходно овој месец, Хилтон ја посети Белата куќа за да разговара за новиот закон чија цел е заштита на децата во такви програми.

- АУДИО РЕКЛАМА -